Wednesday, December 3, 2008

Hubungan berangkat ? Ehem .

Ape faedahnye adik angkat @ kkk angkat @ abg angkat ni ? Seblum aku mule ckp psl ni , baek aku mintak maaf dulu kn knn ? So , maaf la pade spe yg terase gila babihh ni . Tak bemaksud pun nk bg korg terasa . Dah korg yg nk terasa , nk wt cemana . haha ! ;P So , kembali pada topik nye kaan , korang agak ade faedah ke berangkat2x ni ? Bagi yg takde adik @ kkk @ abg tu , aku paham la knpe korg nk sgt berangkat2x ni . Tp bg yg dh lengkap pakej tu , takkan la nk jugak ? Hee aku pon tak paham la . Ade sebab npe aku nk ckp psl ni . Dari aku kecik , stndrd 1 , aku didedahkn dgn pesekitaran skolah SEMUA PEREMPUAN . So , amalan adik angkt kakak angkat ni mmg cukup femes ar kt skolah aku . kalo stakat hbgn antre adk dan kkk je tkpe la . Ni ade plak yg dh salah gune hbgn tu . Phm2x je la . Hbgn antre pmpuan&&pmpuan ! Aku taknak sebut hbgn ape tu , so , LU PIKIR LA SENDIRI ! ;PPppPPp

Okeyy , terus terang aku ckp . Aku penah ade rse nk adopt sorg budak ni jadi adk , tp bile dipikir2x balek , die rapat gan aku , aku pun rapat gan die , so baek stay kawan je better kot . Friends are forever kn kn . And aku jugak penah jugak la diadopt jadi pet sis . Pet sis buat sape , tak perlu la aku sebutkan nme die . Cukup skadar si polan ajeh . Tapi hbgn antre adik and kkk tu kejap je , tak lme , sbb aku tak biase dgn benda2 cmtu .

Tapi tapiiii , benda ni bknnye tak elok sepenuhnya . Walaucemana pun , tetap ade kebaiknnye . Contohnye kalo korg boringg , nk sms tapi tade sape nk teman , kene pulak time tu si buipren tido tak sedar diri LANGSUNG sbb tgok bola @ maen playstation smpai suboh hari [jangan terasa kepada si a bukan nama sebenor ! ;PP ] , kan si adik @ akk @ abg leh temankn ? Haa , tp buat si partner nye , jgn la pulak kau jeles tak pepasal . Ha , cakap pasal jeles kt adk @ kkk @ abg angkat ni pulak ! Byk dh kes yg aku tgok jadi cenih . Sebagai contoh ;

Situasi 1 : Aminah ade boifren . Name boifrennye Amat . Adik angkat si Amat , namenye Amoi . Satu hari , si Aminah ni jeles gila tahap babi guling kt si Amat ni sebab si Amat ni asek2x dok layan si adeknye . So , si Aminah ni pun beperang sakanlah dgn Amat hingga menyebabkn hbgn mreka tejejas .

P/S ; Nama dan situasi yg disebutkn takde kne mengena dgn yg hidup atau pun yg dh tak hidup . Kalo same pun , mungkin kebetulan je ;]

So , patot ke diorg gado kau-kau cmtu ? Ade pekdah ke ? HA LU PIKIR LA SENDIRI ! Eh tak taaaaak ! Yang ni , kite kne pikir same2x . hehe . Senang cite , kite xleh salahkn sape2x . Masing2x ade slh masing2x . So nak taknak , kite kne la betolak ansur kan . Baru la aman damai satu2 hbgn tu . Tp ade sesetengah yg egonye melambung2x smpai taknak betolak ansur lgsg . Yang tu , aku takleh la nk tlg psl bab2x ego ni , aku tak terer sgt . Agaknye kalo nk bg kurang ego , beli la moto ego tu . Insyaallah , mungkin kurang la sikit . Tak banyak , sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt pun jadi ler . WAKAKA !

1 telur busuk:

n.syifaa said...

hahah, tak ble bla name contoh
:)) huuuuuuuuuu, sekalin.
ikotlah cuntuh kak pika kite ini yah!
bhahahah