Tuesday, December 16, 2008

Dreaaaaaams , dreaaams and dreaams !

Kalo korg nak tau , aku masih takde cita2x yg kekal . Tak caye ? Camni . Sejak aku kecik , aku mmg suke tukar2x cita2x sbb mase tu aku pikir ' alaaahh , benda ni x pntg sgt pun . ' Haha gile kan ? Dlm kad 01 aku kt skolah tu pun , kalo korg tgok , tiap2x tahun betukar2x cita2x . Sampaikn bile cikgu bg balik kad tu suruh check , aku akan tepinga2x , ' sejak bile lakk la aku nak jd benda alah ni ? ' Hahaha . Bile diingat balik mmg kelakar gila ;DD Tapi bile umor makin meningkat ni , aku bru sedar , semua tu penting .

Terus terang aku ckp , aku ni mmg jenis tak kesah . Nak jd ape pun , jd lah . Aslkn dwet yg aku dpt , dr sumber yg halal and aku buleh tanggung hidup aku dr ape yg aku wt tu . Huurm , but , the truth is i'm more into arts , designing and photographying . But my mom pulak , die nk push aku into business management becausee mybe die nk aku manage business die ni one day . Argkkh . Sumpah tak minat doww . Tapi , lepas die tau ape yg aku minat , die ckp , lepas habis study nnty , cri experience keje gan die dulu , then bru die lepas aku untuk keje sendiri . Okeyy , for that , mybe aku akan pertimbangkan .
Penah jugak aku tepikir untuk wat 2 , 3 keje dlm 1 mse . Maksud aku , contohnye if aku jd interior designer , dlm mse yg sme , aku jd photographer . Spe tau aku leh bejaya . Weeehuh ! Tp..... tgok la dlu ! hehehee
Ape2xpun , kite merancang , Tuhan menentukan . Andd ape yg ditentukan , kite kne terima dgn redha . Kan ? ;]]

0 telur busuk: